miercuri, 11 iulie 2012

Fire de poveste


M-am întâlnit cu bărbatul de la cablu.
E un tip între câteva vârste, cu scrum pe gulerul cămăşii.

- Probleme de conectare?, zice el.
- Am vrut să mă conectez la A Single Man, îi zic. Dar m-am pomenit Lost in Translation.
- Şi aşa. Şi mai departe, continuă el, scuturându-şi firul de scrum şi îndesându-l în tăcere pe cel care-i ieşise din gură. Totuşi, The Hours... şi-ncepe să-mi deşire câte-n pietre, flori, ore, lună şi stele.
- Hey, Man on the Moon, îl strig de la capătul lunii.

Puţină astronomie:
şi cu cât  se apropie de mine, cu atât mă şi îndepărtează
între noi - doar cuvintele fără păsări 
                ca nişte sârme mute de telegraf

Şi-acum nu mă mai prind care dintre noi vrea să-l prindă pe celălalt.
Poate ar fi bine să-i transmit că sunt wireless.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu