joi, 2 februarie 2012

M-am ars poetica

mă mai aprind şi eu
că n-o fi foc

6 comentarii:

  1. M-am ars şi eu de dor nebun de stepă întinsă. O uşchiesc să răsfoiesc Doctor Jivago şi pun pe fundal "Somewhere My Love",
    Lara’s Theme. {pentru ambianţiune}

    RăspundețiȘtergere
  2. Stinge cu ceva aburind...

    RăspundețiȘtergere
  3. Un muz şchiop, lupule!
    Te rog s-o răsfoieşti şi pentru mine. Filmul pe care am reuşit să-l fur cu nonşalanţa-mi de furăcioaso!, e în 2 părţi şi am văzut-o doar pe prima; a doua nu mai vrea acum, poate până mâine învăţ ceva în ruseşte şi o îmbunez.


    Teo,
    mai bine sting cu ceva aburit: un ochi de geam sau o fereastră deschisă înăuntru

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa chem pompierii, sa nu-i chem, sa...? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Şşş, cică, pompierii au ars-o de-aseară
    cu treaba asta incendiară:
    sirenele l-au lăsat baltă pe Ulise
    şi s-au dus cu nişte Paraziţi prin culise
    http://www.youtube.com/watch?v=LcbtulcX8nQ

    RăspundețiȘtergere