vineri, 26 august 2011

(s)clipiri




şi-mi caut cheia-n traistă cheie care întârzie să apară cheie care cred că se lasă curtată de beţişoarele roluite manual cu uleiuri naturale beţişoare bărbate le cheamă Musk pe toate
şi-o aştept puţin că-i fată şi-i place să audă cuvinte aromate şi-mi pun mâna care miroase un pic a tutun la gură ca să nu-i zic nimic şi-n cele din urmă o găsesc şi intru-n casă iar pe masă găsesc un bilet pe care scrie ştii cât de mult te iubesc şi sper că eşti ochei şi mă aşez pe jos aşa cum sunt de încălţată şi prăfuită şi cu eşarfa răsucită şi mă gândesc profund că nu ştiu prea multe dacă iau în calcul ce-am mai aflat că numărul pi e mai mult decât 3,14 că toate cărţile lui Haruki îmi provoacă nedumeriri pentru că-mi vine de multe ori când le citesc să zic pe bune? că ţin ţigara ca pe o chestie ţeapănă când de fapt când fumez aş putea să baletez cu mâinile prin aerul umed al buzelor pe bune? că sunt femeie am 56 de kile 1.70 părul lung şi gleznele subţiri că datele astea se trec de regulă în paşaport pe bune? cică doar alea cu cifre şi că eu nu am paşaport dar din moment ce ştiu astea e ca şi cum aş avea şi acu uite că mai ştiu că de-acolo de sus cineva a coborât şi mă iubeşte la fel de mult de când m-a născut mă şi mir cum de nu s-a mai plictisit şi asta mă face să fiu foarte ochei să am chiar câteva chei şi mai multe diamante
aproape
sub pleoape




Circadian Eyes, And We Carved Our Names Into the Trees
piesa asta se vede parcă cel mai bine, pe la minutul 2:19


3 comentarii:

  1. mosc, muzică și ape: de implantat în loc de ochi, în loc de silly coane!

    RăspundețiȘtergere
  2. azi iaz - vedere:
    clipocirea melopeică a ochiului de apă


    *spovedenii (par)fumate:
    silly conu Pantazi şi do do Iţa

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa esti, in cuvinte!

    RăspundețiȘtergere