sâmbătă, 23 aprilie 2011

Matinale înviO_Orări



Berlin featuring Sensodyne,
Take My Fresh Breath Away




Astrologie/geometrie - e lipsă

Aş putea să interpretez astral, bobiţele din rotunjimea cănii de cacao cu lapte.
Aş putea să mă gândesc intens la el, apucându-mă de un vers. La Ion Barbu, da. Care spunea: [...] există undeva, în domeniul înalt al geometriei, un loc luminos unde se întâlneşte cu poezia.
Dacă n-aş vrea-o decât pe ea. Eclipsă. Elipsă. Oricum. E totală.

Bonnie Tyler, Total Eclipse of the Heart

4 comentarii:

  1. Buna dimineata, soare orbitor de verde!:-)
    La multi ani! La multi ani!
    Dedicatia mea este un domn care-ti canta sober, in costum, un domn de care stiu ca-ti place mult:PPP
    Bryan Ferry-More than this
    Cu mult drag
    M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeelăău, M.! :)
    Da chiar, că mi-am şi pus heliooomaţiii, pentru eventuale reclamaţii.
    Îţi foarte mulţumesc pentru trecere şi urare şi acu mă scuzi, mă duc puţin cu domnu Bryan, să-i dansez, pardon, aranjez cravata.

    Pls, pls, share my status message:
    Zvârluga is Lost in Translation

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărbători Pascale Zvîrlugite, Zvîrlugo :)

    RăspundețiȘtergere