luni, 12 aprilie 2010

Concursul de weekend




Dacă iubiţi cărţile şi le vreţi mult mai aproape decât în rafturile librăriilor, adică la voi acasă, puteţi participa în fiecare weekend, la concursul de pe blogul lui Alex Moldovan, care vă oferă câte o carte, graţie librăriei Book Corner.

Taaa-naaam! Eu am câştigat, chiar acum am aflat, Cartea cu Apolodor, la concursul Cartea copilăriei.
Am scris despre cartea copilăriei mele care este Aventurile lui Habarnam şi ale prietenilor săi şi-s curioasă cum vor fi aventurile lui Apolodor.

Asta am scris:

Cartea copilăriei mele este Aventurile lui Habarnam şi ale prietenilor săi.
A fost prima mea carte cartonată, urmată de basmele lui Vladimir Colin. Avea copertă albastră, din care se îmbăţoşa Habarnam, îmbrăcat în pantalonii galben-canar, bluziţa portocalie şi cravata verde. O primisem pe la 8 ani, de ziua mea.
Muuult mai târziu, i-am făcut-o cadou unei fetiţe mai mici decât mine, iar apoi, pentru că muream de dorul ei, mi-am mai cumpărat-o încă o dată.
După ce am colindat toate librăriile din oraş, am găsit-o tocmai în Librăria Şcolii, un singur exemplar, de la Junior clasic, verde de data aceasta. Până mi-a adus-o librăreasa din spate, am avut nişte emoţii, de parcă aş fi fost la prima întâlnire cu iubitul. Am rugat-o să mă lase s-o îmbrăţişez când mi-a dat-o, mai ales că mi-a zis: vă adusesem şi Buratino cheiţa de aur, în caz că n-o găseam, că e tot de un rus.
De ce iubesc cartea asta. Pentru că merg frecvent în Oraşul florilor, pe strada Campanulelor. Când am chef să pictez, merg la Acuarelă, dacă vreau să cânt, mă duc la Guslă, dacă vreau poezii, merg la Floricică, dacă-s răcită, iau tratamentul lui Pilulă şi dacă mi se defectează ceva, o să-l repar la Şurubel şi Piuliţă. Iar când nu mai ştiu ce să fac, îl chem pe Habarnam. Pentru că în oraşul de basm poate exista orice. Chiar şi apă gazoasă cu sirop, la distinsul domn Zahar Zaharescu Limonadă. Iar fericirea poate sta într-unul dintre cele 17 buzunare ale costumului lui Gogoaşă.
Pentru că numai dragoste poate fi, din moment ce ştiu pe de rost versuri de-ale lui Habarnam: Probabil sub pernă are / O brânzoaică dulce mare şi aş fi în stare să ucid pentru Habarnam şi Oraşul soarelui pe care încă n-am citit-o, că n-am avut de unde.


Mulţumesc mult!

4 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu are coperti si culori. Dar acum ai unde. :)

    http://habarnam.ro/ora%C8%99ul+soarelui/

    RăspundețiȘtergere
  2. Pin, mulţumesc tare mult, dar nu reuşesc să deschid linkul ăsta.
    Îi dau open şi nimic.
    E foarte frustrant să văd doar: Habarnam și Bumbița se întîlnesc cu Mîzgălici-Împestrițatu Capitolul IV...
    Aproape că doare, dar nu vrea să mi se deschidă.

    Îmi apare aşa: File download - Security Warning, Do you want to save this file or find a program on line to open it? Şi 3 căsuţe: Find, Save şi Cancel. Eu îi dau Save, vreau să deschid cu Microsoft Word şi nada.

    Poate că tu te descurci mai bine. Ce să-i fac? Să-i dau ciocolata mea? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu internet explorerul nu e nici o sansa. Sau poate este, dar e mult prea complicat. L-am intrebat pe domnul Gugal si cica IE se fastaceste cand citeste fisiere de soiul cartii. Mi-e teama ca va fi nevoie sa treci pe Firefox.

    Sau poate alt browser care nu se sperie de o carte pentru copii. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine, Pin, văd eu cum fac. Deocamdată păstrez comoara şi mulţumesc mult. :)

    RăspundețiȘtergere