luni, 12 aprilie 2010

amnezie




îmi amintesc
mirosul de ceaţă crizanteme galbene şi ploaie amestecate-n toamnă cu mâinile mele reci
cum a venit P. la mine la masă şi m-a şters la gură că mă mâzgălisem de tiramisu de fapt aşa ne-am şi cunoscut
de bunica Anei cu care vorbeam în şoaptă şi mi-a spus mulţumesc mulţumesc Dana deşi i-am spus că mă cheamă Ioana
beţişoarele colorate de Maroco pătratele Ţintarului zarul de la Piticot şi gavial pecari din Animale din continente
ghiozdanul meu albastru de la grădiniţă care mirosea a mere învelite în şerveţele albe şi a poveşti cu Dora-Minodora şi Luna-Betiluna de Anamaria Smigelschi îi citeam numele fără să mă încurc
urechile de elefant cu scorţişoară Ochiul lui Nabokov şi picioarele mele goale în iarba proaspătă din poiană de astă-vară
rochia albă din in din cabina de probă când mi-a venit să fac dragoste cu mine aşa eram de frumoasă în ea pe care mi-am luat-o din pricina materialului horbotă i-am zis şi n-am mai făcut
păpuşa mea de Arădeanca cu numele scris pe bănuţul din plastic de la mâna stângă dacă l-ar fi pierdut Diana ar fi încetat să mai trăiască
cum am încercat prima dată marea cu degetul de la picior şi era mare rece albastră a devenit apoi verzuie schimbătoare ca gândurile mele care se prind uneori ca mătasea-broaştei alteori saltă ca meduzele când eu aş vrea să doarmă ca somnul cu mustăţile încolăcite
sertarele cu sutiene şi chiloţi aranjaţi pe culori ale lui M. la care ne-am uitat o oră şi am vorbit Girls’Secrets şi i-am spus că asta este nu mă pot îndrăgosti de o femeie pentru că sunt femeie şi vreau un bărbat de care să mă îndrăgostesc
broşa libelulă care şi-a întins aripile pe bluza mea şi zboară pe mine de atunci sunt salcie şi trestie
cum i-am cerut vânzătoarei un pachet de pastă de dinţi şi ea mi-a adus unul de Camel lights şi eu i-am spus că nu fumez şi nu cred că există cămile cu dinţi luminoşi fără nicio carie iar ea mi-a spus că nici ea nu crede dar totuşi fumează


nu-mi amintesc de când îmi lipseşti




PS:
Pentru această noapte, PJ Harvey,
într-o variantă aleasă cu cele mai puţine strigături din public. Duuamne, ce-i mai face chitarei ăleia, vrăjitoarea! Fireşte că aş fi strigat şi eu, dacă aş fi fost acolo.



Şi una domoală, pentru că poate şi aşa:



Later Edit:
Cât bântui prin mine - ASP - ASta-i suPerbă:



Pour les connaisseurs, ASP-ul şi tanti Emilie Toamnă - ce mai tagmă! :)

9 comentarii:

  1. :) Mi-a placut colajul tau de secvente. Chiar daca eu fumez, am avut 1 sau 2 papusi pe care le-am decapitat si le-am umplut parul cu crema de fata a mamei, apoi le-am dat drumul pe balcon. Si ma pot indragosti de femei. Sau de barbati. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha, deci eşti un fumător criminal de păpuşi care are inimă. :)
    A mea e de tinichea, ting, ting face ea.
    Pe unde-o mai umbla vrăjitorul ăla...

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi cum e, te simţi sau nu întreagă?
    Iese desenul fără piesa aia?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe/semne că mă simt: am temperatura normală, mi-e cam somn şi un pic frig. :)

    Ah, mi-a spus tanti doctora de inimi că am tensiunea mică. Să fac ceva în sensul de a-i creşte bătăile: să urc repede scările, să alerg sau dintr-astea...

    RăspundețiȘtergere
  5. mirosul de ceaţă crizanteme galbene şi ploaie e unul din cele mai faine mirosuri din lume.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ora, îl iubesc. Mă hipnotizează până mă risipesc în el.

    RăspundețiȘtergere
  7. ASP? Emilie Autumn? Crizanteme? Ceaţă?
    mmmm...un meniu frumos, deja aş vrea vreo 3 zile de toamnă şi de noiembrie

    MB

    RăspundețiȘtergere
  8. FIE.3.RESTUL ALE MELE. tele/gramă/gravă/grevă? oricum ajunge

    RăspundețiȘtergere