joi, 8 aprilie 2010

ce-am mai făcut uite bine



şi chiar înainte de a ieşi pe uşă am luat umbrela verde cu Happy Rain ca s-o bag în geantă dar am pus-o înapoi în cuier pentru că pe geam se vedea soare
însă afară s-a pus vântul şi mi-a spulberat hainele şi ciorapii verzi şi mărgelele tot aşa apoi m-a prins o ploaie drăgălaşă pe stradă şi scurtă ca biletul din liceu cu din toate fetele de pe planeta noastră îmi place cel mai mult de tine scris de Bogdan pe jumate de pagină din caietul de mate în timpul orei cu matrice după care venea astronomia şi eu eram deja cu capul în constelaţii de la Steaua fără nume a lui Sebastian din care citisem în pauză şi de la biletul ăla
acum am mâinile şi picioarele sloi şi mi-e foarte frig dar n-o să iau paracetamol şi nici măcar fervex pentru că mă duc în Grădina Secretă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu