joi, 9 august 2012

Beginners, 2010


Se apropie miezul nopţii şi eu încerc să valsez stângaci în gânduri, ca o începătoare într-ale acestui dans pe care mi-am dorit dintotdeauna să-l dansez desculţă şi pe care încă nu l-am dansat. Mă ridic pe vârfurile pleoapelor, să-mi înclin privirea în faţa unuia dintre cele mai bune filme pe care le-am văzut anul acesta. Un fel de ploaie cu soare, un fel de râs printre lacrimi...

Nu vreau să vă povestesc absolut nimic din el.

Ăsta e pianul care încă-mi dansează tâmplele,

miroase puţin a Numărătoarea altei veri a lui Tiersen [care pe mine mă înnebuneşte} - şi aşa şi este

 Beginner's Theme Suite

Ăsta e filmul cu care adorm acum zâmbind ca atunci când vreau să adorm zâmbind şi mă gândesc la tine
(cine-mi eşti?
pe unde-mi eşti? 
când o să începem din noi?)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu