miercuri, 17 august 2011

Shitfuckingserios: norway.today

Replica din titlu nu-mi aparţine, remarc însă un cuvânt care nu mi se pare eligibil: serios. Eligibil pentru viaţă, în general. Şi în particular.

E miercuri, e noapte şi vreau să vă spun că am terminat de citit o piesă superbă. O piesă de teatru, probabil că se poate şi cânta.
Se numeşte norway.today. de Igor Bauersima.
După ce am terminat-o, mi-a venit să zic: Hai naibilui să ne sinucidem trăind. De fapt, am şi zis.
Nu mai vreau să vă mai zic altceva. E acolo şi un eseu despre, bine scris. Eu am citit puţin din el, restul după ce am citit piesa, că nu prea-mi place să citesc mult despre un text, înainte de a citi eu, textul.
Piesa împricinată o găsiţi aici:
norway.today
O descărcaţi frumos, eu nu m-am oprit până n-am terminat-o. Mi-ar plăcea s-o văd jucată. Că s-a şi jucat în Bucureşti.
Oricum. Este superbă. Am mai zis? Bine. Aşa şi este.

În ea apare şi piesa asta pe care o ascult tot pentru prima dată.
The Kingsmen, Death of an Angel. Asta chiar se cântă. Şi se aude mişto.



La mine e o noapte frumoasă cu premiere de premiat.
Ceea ce vă doresc şi vouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu