luni, 1 august 2011

cel mai aproape

Fata aceea frumoasă nu ştia cât e ceasul, se grăbea, a spus: „Noroc”, eu am zâmbit, ea a grăbit pasul, cu fusta înfoindu-se în timp ce alerga, uneori îmi aud oasele trosnind sub greutatea tuturor vieţilor pe care nu le trăiesc.
N-am vorbit despre ceva anume, dar m-am simţit ca şi când am fi vorbit despre cele mai importante lucruri.
I-am povestit despre sculpturile mele, ea a spus: „Sunt sigură că vei fi un mare artist”. „Cum poţi fi sigură?” „Pur şi simplu”. I-am spus că eram deja un mare artist, pentru că eram atât de nesigur, ea a spus: „Voiam să zic celebru”, i-am spus că nu asta conta pentru mine, m-a întrebat ce conta pentru mine, i-am spus c-o făceam doar de dragul de-a o face, ea a râs şi a spus: „Nu te înţelegi pe tine însuţi”, eu am spus: „Ba bineînţeles că mă înţeleg”, ea a spus: „Bineînţeles”, eu am spus: „Chiar aşa”! Ea a spus: „Nu-i nimic în neregulă dacă nu te înţelegi pe tine însuţi”, vedea prin cochilie până în miezul meu, „Îţi place muzica?”

((J. S. Foer, Extrem de tare şi incredibil de aproape)


The Cure, Close to Me



The Cure, Lovesong

6 comentarii:

  1. the best things in life are free
    but you can give them to the bears and bees

    :: muzica ::

    RăspundețiȘtergere
  2. Honey, Honey (ABBA)

    (când o să văd o Şopârlă zburătoare, o să o întreb dacă pe aia cu Money for nothin' and chicks for free, o ştie de la mtv :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. o știe, o știe :D chiar și antichități de la AC/DC.

    :: honey, what you do for noney ::

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohooo! Dară, dacă tot umblăm la sipet, acuma, să scoatem blugii rupţi fix în genunchiul drept de când am căzut eu în parc (şi parcul nu a mai fost la fel), genunchi peticit cu bucata din piele neagră, hard as a rock, handmade.

    Haide haide să fim niţel zglobii şi să ascultăm ceva dance. Se crapă zănatic de dimineaţă.

    Dirty Cash, Money Talks
    http://www.youtube.com/watch?v=TecR_5-rQ4U

    RăspundețiȘtergere
  5. Relaxare după doi kilometri de înnot aproape gratis :)

    :: Pink Floyd - Money ::

    RăspundețiȘtergere
  6. Pis, pis cina! :)

    Ricchi e Poveri,
    voulez vous manger,
    parrrdon,
    danser

    http://www.youtube.com/watch?v=eTbdqmHQ8Ms

    RăspundețiȘtergere