joi, 12 august 2010

Nopţi



Sunt nopţi în care ies din mine şi mă privesc până la ultimul zâmbet din zi, prins pe înserate. Când era să mă dau cu soluţia de şters ochelarii, doar pentru că era lângă sticluţa cu parfum.

Când mi s-a făcut poftă să mănânc după aproape o săptămână şi mi-am luat macrou la cuptor, cu lămâie şi mămăliguţă. Şi plăcintă cu brânză dulce, stafide şi rom pe care o s-o termin mâine, că m-a terminat primul fel cât ai zice peşte.

Când aş vrea să mă strecor în camera maică-mii, să-i spun că: eu foarte mult, aşa cum mi-a scris ea pe telefon: eu sunt super o chei.

Când mă gândesc să-mi aprind o ţigară din foi şi să stau ca un fachir, cu o cobră ruginită ca o mobră. Dacă aş fuma acum, m-aş încolăci. Circ pe tavan.

Când ascult trupe comerciale. Cum ar spune mulţi. Cum ar fi Placebo. Dar mie îmi place mult.

Când mă întorc foarte târziu fără să-mi fi lăsat lumina aprinsă. Şi fără să-mi mai pese.



PS:

Placebo, Pierrot the Clown:



Imaginea o am şi pe telefon, că mi-a plăcut mult, nu ştiu a cui e, scuze, cred că am găsit-o pe la Poiematike...

7 comentarii:

  1. G., iubesc genul asta de postare. scara ta:)) pe care nu ma mai satur sa urc. Placebo merge de minune aici,iar tipa din imagine seamana cu tine, sa stii.
    multumesc.somn usor.

    V.

    RăspundețiȘtergere
  2. pas 1. feck everybody who thinks that 'placebo' is commercial.

    pas 2. de-a darwin sa poti strecura un ok in telefonul mamei tale.

    pas 3. ce bine ca nu fumezi! nu ai motive sa te lasi de fumat. incolacit. serpesc. invaluitor. mistificator. machiat. fum. jar. scinteie...

    pas 4. recomand without rest 'pierrot le fou'. iar daca belmondo e prea clown pentru tine, gindeste-te ca anna karina nu e niciodata prea anna karina.

    so help me god.

    RăspundețiȘtergere
  3. V., cu plăcere. Dar să ştii că nu prea mai am plăcintă. :))
    Placebo îmi merge de multe ori.
    Heei, merci.
    Poate va veni uşor şi aia cu somnul.
    Noapte bună.

    Claude, în paşi de dans:

    1.everybody has the right to choose his music or Some like it hot, sry, I guess we aren't speaking here about Tony, Jack and Marilyn. Why? Why? It's one of my fav. movies. :))

    2.ok.

    3.uneori am motive să vreau să fumez. :) Tocmai mi-a trecut prin faţa ochilor, scena plină de fum, a dansului şerpesc, învăluitor, cu mişcărie lui, alene şi ochii ei machiaţi: George and Charly din A Single Man şi acum nu mai vreau să închid ochii. Your fault!

    4.roger. Ştii că am lagune la capitolul ăsta. :)) For the next ocean, time I mean: nous avons prepare pour aujourd'hui, Pierrot, le fou.

    amin

    5. why for god's (milk)shake/sake, are you awake at this late hour??? )(just forget about the prayers!)

    RăspundețiȘtergere
  4. da. probabil ca esti adorabila ca=n fotografie, daca scrii in felul asta. adorabila, exact ca lovely, ti se potriveste cuvantul.
    intamplator piesa cu Pierrot imi place la fel de mult ca Sleeping with Ghosts.
    my fav. part, cea cu fachirul. btw, ma duc sa fumez.lucky strike.
    so, mai trec pe aici. tot asa, incognito :))))
    taa-taa

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms. Bond,
    1. corect. nu stiu altii cum sint, dar eu la primul semn de raceala iau o doza de 'some like it hot' si-mi trece (raceala, nu dorul de marilyn).
    2. ok.
    3. guilty as charged.
    4. iti doresc sa poti trece peste optiunile politice ale lui godard (eu n-am prea reusit)si sa te poti bucura de incredibila lui maiestrie de a vorbi in 24 de cadre pe secunda. mai ca as paria ca, dupa ce o vei vedea pe anna karina in 'pierrot le fou', ai sa cauti toate filmele in care a aparut.
    5. credeam ca am exclusivitate pe 'de ce nu esti la ora asta in pat?', dar m-am inselat. ;P

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, tipa din imagine seamana cu tine! Inital am crezut ca te-a desenat vreun admirator talentat. :)
    Imi pare rau, Zvarlugo, ca nu ti-am mai raspuns la ultimul mesaj, acela trist de acum foarte mult timp - il am in telefon si il mai privesc cu remuscare din cand in cand. Si imi reinnoiesc dorinta de a ne revedea.
    M.

    RăspundețiȘtergere
  7. Incognito, posibil. Beware, de multe ori, scrisul e tricky.
    10x.
    Aş mai spune: Follow the Cops Back Home, Bright Lights şi Running Up That Hill, cu varianta Kate Bush & David Gilmour.
    Treci. E deschis.
    Good lucky strike!

    Claude, peste asta cu opţiunile politice cam trec cu bascheţii, pentru că n-am nicio treabă cu politica orice ar însemna ea şi oricând.

    Phiii, Anna Karina din Ne dis rien, cu Serge Gainsbourg? Ce piesă, mon dieu! Voila!
    http://www.youtube.com/watch?v=VmIUjMZKlGQ
    Te înţeleg, Claude. Eşti bărbat, când Marilyn când Anna... Să mai zic de Julianne? Bine, bine. :P

    Exclusivitate pe ore târzii, aka stalking night? Nikeum, zise Ms.Bond, fără a face vreo reclamă la încălţări, inclusiv desculţă.

    Heeei, M. :)
    Mulţumesc.
    Chiar că nici nu mai ştiu de când...
    Să nu-ţi pară rău. Nu ai pentru ce.
    M-aş bucura să ne revedem. Nu mi-am schimbat numărul de telefon. :)

    RăspundețiȘtergere